Beneficiile comertului electronic sunt diverse si eficiente. Un prim exemplu este faptul ca e-commerce scade costurile de tranzactie. Comertul electronic poate elimina nevoia de a deschide noi locatii de afaceri si depozite. Sistemele de inventar, casa de marcat si magazin monitorizeaza automat inventarul si fluxul de numerar.

Acest lucru faciliteaza coordonarea diferitelor zone ale companiei si ofera spatiu pentru noi modele de afaceri.

Pentru a-si creste competitivitatea, companiile mici si mijlocii pot acum sa initieze cooperari cu furnizorii de servicii online: de exemplu, in loc sa-si foloseasca propriul magazin online, folosesc piata Amazon sau platforma de licitatii eBay, externalizeaza parti din procesului de vanzare si, in acelasi timp, beneficiaza de pietele lor de acoperire larga.

Operatorii isi deschid o afacere online plecand din start de la ideea de “versiune mobila”.

Marketing simplu omnicanal si multicanal! Este util in a conecta lumea online si offline si sa se utilizeze mai multe canale. Daca se foloseste un magazin online si retelele sociale pe langa comertul cu amanuntul stationar, atunci exista mai multe puncte de contact pentru consumator la care acesta poate decide cu privire la oferta.

Publicitate de mare acoperire! Retelele sociale, blogurile si site-ul propriu al companiei ofera modalitati ieftine de a atrage atentia asupra ofertei. Companiile active pe Facebook beneficiaza de acoperirea mare a retelei.

Marketingul pentru motoarele de cautare si reclamele online pot fi implementate adesea cu succes cu un buget de publicitate mai mic decat anunturile clasice tiparite sau publicitatea TV. In plus, publicitatea online este mai usor de personalizat decat publicitatea traditionala.

Mai aproape de clienti! Social media permite stabilirea unui contact mai personal cu potentialii clienti si imbunatatirea imaginii companiei. Instrumentele de urmarire si analiza faciliteaza colectarea datelor cu caracter personal si crearea unor profiluri de clienti mai precise. Acest lucru permite campaniilor de publicitate sa fie planificate mai bine si gama sa fie aliniata la cerere. Sistemele CRM faciliteaza mentinerea contactului cu clientii.

O mai mare satisfactie a clientilor. Asistenta prin e-mail, formularele de contact online sau chat-urile elimina pragul de inhibare pentru clientii potentiali de a solicita sfaturi. Datorita acestor tehnologii, clientii pot trimite intrebari non-stop si pot primi un raspuns mai rapid. Procesele simplificate de comanda si plata reduc efortul atat pentru clienti, cat si pentru companii.

Comertul electronic este in plina expansiune de ani de zile. Si datorita unor noi evolutii, comertul electronic continua sa castige avant. Potrivit unui studiu, cartile, CD-urile si DVD-urile se afla pe primul loc. Articolele electronice si imbracamintea sunt, de asemenea, adesea si usor cumparate online. Cumparaturile online nu se limiteaza in niciun caz la generatia tanara.

Diferentele de varsta joaca din ce in ce mai putin un rol. Astazi, multi oameni de peste 65 de ani sunt destul de cunoscatori de internet. Potrivit unui sondaj, 79% din aceasta grupa de varsta au cumparat ceva online cel putin o data.

Companiile al caror marketing se concentreaza in mare masura pe nativii digitali ofera potential clienti. Cu toate acestea, persoanele in varsta cumpara in principal medicamente online si li se livreaza bunurile direct la usa de la intrare.

De ce sa vinzi online?

Site-urile de comert electronic reduc orice restrictii geografice cu care te-ai confrunta in mod normal cu o afacere de birou. Puteti fi oriunde in lume si, in continuare, va puteti supraveghea cu succes afacerea de comert electronic. Elementele esentiale de care aveti nevoie pentru a va supraveghea site-ul de comert electronic de oriunde sunt; avand acces la e-mailuri, internet si telefoane.

Site-urile de comert electronic sunt foarte eficiente in a va permite sa determinati ce produse se vand cu succes, pentru a va asigura ca nivelul stocurilor acestor produse este crescut. In plus, modul in care aceste produse de succes pot fi diversificate pentru a dezvolta o gama mai larga de produse de vandut prin intermediul site-ului web.

Acest lucru va va permite sa va dezvoltati afacerea in termeni de vanzari, baza de clienti si profit. Site-ul de cumparaturi online al Amazon s-a dezvoltat cu succes in ceea ce priveste extinderea gamei de produse si monitorizarea indeaproape a ceea ce se vinde . Acest lucru le-a permis, in consecinta, sa isi diversifice dramatic gama de produse in multe sectoare.

Cu site-urile de comert electronic nu restrictionati clientii potentiali, deoarece acestia va pot vizualiza site-ul in orice moment al zilei. Aceasta inseamna ca, ca afacere, iti maximizezi vanzarile si profiturile. Cum va pot maximiza vanzarile? Puteti face acest lucru printr-o serie de initiative de vanzari, cum ar fi oferte speciale si initiative de marketing online.

Strategiile cheie de vanzari pe care le-ati putea folosi pentru a va creste vanzarile online includ upselling si cross selling. Upselling implica oferirea de produse care au legatura directa cu produsele pe care clientul tocmai le-a ales sa le cumpere.

Produse cu costuri foarte mici, astfel incat clientul nu trebuie sa se gandeasca la asta si, de obicei, complimenteaza achizitia pe care tocmai a facut-o, facand o decizie de cumparare usoara. Procedand astfel, incurajati valoarea medie a cosului sa creasca.

0 Shares: