Scopul optimizarii off-page este de a obtine o popularitate mai mare a site-ului web si, astfel, o pozitie mai ridicata in rezultatele cautarii. Masurile de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) care nu sunt efectuate direct pe paginile site-ului, apartin optimizarii off-page.

La inceput in optimizarea off-page, se acorda atentie coerentei informatiilor NAP de pe site-ul web. Pe scurt, se incearca in a utiliza aceleasi date ori de cate ori este posibil:

  • Nume (numele companiei);
  • Adresa (adresa companiei);
  • Telefon (numar de telefon).

Cu optimizarea off-page, se pot utiliza aceste optiuni:

  • Link Building – Gasirea oportunitatilor pe web pentru backlink
  • Marketing de continut – Crearea de continut pentru publicul tinta si apoi distribuirea acestuia online
  • Social Media Marketing

Impactul off-page asupra optimizarii SEO

Nu doar elementele vizibile ale unui site web au impact asupra clasamentului in motoarele de cautare. Multi oameni care nu prea au de-a face cu optimizarea pentru motoarele de cautare sau nu sunt bine versati in acest domeniu nu au auzit prea multe despre optimizarea off-page. Practic, asta nu este o problema.

Devine o problema doar atunci cand oamenii incep sa se intrebe de ce pagina se afla in motorul de cautare. Se vine rapid cu ideea de a procesa anumite cuvinte cheie, de a incorpora fotografii si videoclipuri si de a seta link-uri. Este o abordare buna. Cu toate acestea, acest lucru are succes numai daca nu se pierde din vedere optimizare seo off-page.

Odata cu optimizarea offpage-ului sunt descrise toate masurile care sunt legate de clasarea unui site web in raport cu actiunile externe. Se vorbeste apoi despre factorii externi de influenta cand vine vorba de backlink-uri. Acestea sunt link-uri care sunt plasate pe propriul site web de la alte site-uri web.

Cu cat exista mai multe backlink-uri catre propria pagina de pornire pe site-uri externe, cu atat este mai buna clasarea intr-un motor de cautare. Dar asta nu inseamna ca optimizarea off-page se face cu distribuirea fara sens a propriilor link-uri pe alte site-uri web.

Masuri off-page – optimizare off-page

Sunt luate diverse masuri in afara paginii. Aici, desigur, exista avantajul de a angaja experti. Eroii cautarii, o asa-numita agentie SEO, au acumulat deja ani de experienta in domeniul „optimizarii off-page”. Pe langa experiente, mai sunt si contactele care se acumuleaza in timp. Deoarece optimizarea off-page se refera in primul rand la setarea de link-uri.

Este important de stiut ca achizitionarea de link-uri este interzisa de motoarele de cautare. Deci, daca se va alege aceasta varianta, compania poate uita de un loc bun in clasament. In mod ideal, se foloseste momeala prin legaturi. Acestea sunt link-uri din propriul site catre alte site-uri care nu au fost promovate activ. Link-ul momeala este rezultatul unui continut de inalta calitate si al unei acoperiri foarte bune.

Optimizarea tehnica off-page

Destul de des, optimizarea off-page se face in mod gresit. Asta se intampla intotdeauna cand clientii au doar jumatate de cunostinte. Prin urmare, este mai bine in a apela la ajutorul expertilor SEO. Acestia vor fi bucurosi sa ajute orice persoana aflata in impas.

0 Shares:
You May Also Like