Logistica aeriana a devenit o parte aproape esentiala a comertului exterior, atat din cauza pretului ridicat al unor marfuri, cat si datorita rapiditatii de livrare pentru cererile clientilor.

Transportul aerian de marfa ofera mari avantaje pentru livrarea marfurilor dintr-o tara in alta sau din aceeasi tara. Desi pentru ca afacerea sa fie profitabila este nevoie de un bun management al intregului proces.

Utilizarea acestui tip de transport functioneaza mai bine pentru produsele perisabile sau cu preturi ridicate, produsele care necesita reaprovizionare rapida si produsele pentru care cumparatorii solicita livrari urgente.

In ultimii ani, dezvoltarea rapida a comertului electronic a crescut cererea de transport aerian, deoarece consumatorii au devenit foarte exigenti in ceea ce priveste termenele de livrare si siguranta, iar satisfacerea acestora a devenit un factor de competitivitate al companiilor.

Ca mijloc de transport care scurteaza distantele, transportul aerian este ideal pentru exportul sau importul anumitor tipuri de marfuri.

Viteza livrarilor

Acest lucru are un impact pozitiv asupra satisfactiei clientilor si asupra costurilor financiare ale companiei, deoarece asigura ca marfurile cu preturi ridicate petrec mai putin timp in tranzit si va ajuta sa obtineti rentabilitate mai rapida a investitiei.

 Acoperire larga

Acestea permit un parteneriat strategic cu o retea de companii aeriene pentru a facilita transferurile si pentru a asigura ca produsele ajung la destinatii situate departe de porturile maritime.

Integritatea si siguranta expedierii

Petrecand mai putin timp in transfer, marfa este mai putin expusa la daune, deteriorare si pierderi cauzate de furt sau deplasare gresita.

Simplificarea documentelor

In comparatie cu transportul maritim, transportul aerian necesita proceduri mai putine si mai simple.

Cu toate acestea, transportul aerian de marfa are nevoie de un sistem de monitorizare riguros pentru a analiza costurile, eficienta si conditiile de livrare constant.

Analiza cost-beneficiu va oferi o imagine clara despre cum functioneaza compania si daca cererile de transport se pot imbunatatii.

Cine sunt clientii care folosesc lantul logistic pentru transportul aerian?

  • Clienti, care pot fi fie furnizorii (expeditorii), fie destinatarii;
  • Agenti de marfa;
  • Birourile vamale, care proceseaza intrarea sau iesirea marfurilor;
  • Linii aeriene insarcinate cu transportul marfurilor;
  • Companii de receptie, depozitare si transport terestru.

 

Companiile de logistica si integrare, precum CargoTrack, ofere sisteme de localizare GPS auto, care coordoneaza toate serviciile de mai sus.

Functia principala a acestor sisteme de monitorizare GPS este de a supraveghea eficienta intregului lant logistic. Managementul lor simplifica procesele, garanteaza integritatea marfurilor si scurteaza timpii de livrare.

Transportul de marfa pe cale aeriana necesita utilizarea diferitelor mijloace de transport, cunoscut sub numele de logistica multimodala, unde furnizorii, sau expeditorii, incredinteaza marfa unei companii, pana cand marfa ajunge la destinatie.

Complexitatea proceselor de logistica aeriana care presupune manipularea marfurilor pentru a garanta integritatea si livrarea la timp a acestora, precum si prelucrarea documentelor necesare de export si import, impune cautarea unui partener care sa va aduca solutii personalizate.

CargoTrack ofera o gama larga de sisteme hardware si accesorii https://cargotrack.ro/sisteme-hardware-gps-accesorii/, inclusiv sisteme de monitorizare prin GPS, pentru a va ajuta sa va satisfaceti nevoile si sa va asigurati eficienta lantului de aprovizionare al companiei si competitivitatea acesteia.

0 Shares:
You May Also Like