Multe magazine online mari au de fapt un sediu mic pentru angajati si un mare depozit pentru produse. Este evident ca atunci cand numarul de produse este foarte mare, spatiul pentru ca ele sa ramana in stare buna joaca un rol esential si nimeni nu contesta asta, dar ce faci atunci cand ai si un chat online pe site-ul pe care vinzi aceste produse. Sunt foarte multi posesori de magazine online care nu se gandesc la acest aspect in momentul in care solicita programatorului sa ii puna un astfel de chat.

Raspunsul este dat de live support unde pachetele de servicii profesionale te ajuta foarte mult. Desi la prima vedere a avea un chat online pare cel mai simplu lucru, realitatea este aici pentru a ne contrazice. Odata ce ai un chat, pentru a il folosi la adevaratul sau potential este foarte important sa fii mereu prezent si sa raspunzi clientilor. Desigur, asta nu inseamna ca trebuie sa fii acolo si noaptea, dar este de ajuns ca trebuie sa fii prezent ziua pentru a avea o surpriza de proportii imediat ce ai descoperit functiile pe care chatul le are si in care echipa ta este implicata.

In primul rand, daca ai un magazin cu multi vizitatori vei vedea ca trebuie sa fie cineva care sa vada pe unde intra acestia, care sa ii directioneze, care sa intre in vorba cu ei si sa le ofere solutii si servicii, ceea ce inseamna ca este foarte posibil ca un singur angajat sa nu poata face totul. Daca il desemnezi pe cel care raspunde si la telefon sa faca asta, cu siguranta nimeni nu va mai primi niciun ajutor, pentru ca persoana respectiva nu are cum sa se concentreze si pe chat si pe telefon, sa fie cu ochii in 4 pentru a directiona clienti de pe site spre produsele dorite si sa si respire in acelasi timp.

In final te vei trezi cu o echipa de suport suparata sau vei avea neplacuta surpriza sa isi dea demisia. Acest lucru nu este de dorit si nimeni nu vrea sa isi piarda angajati pretiosi. O alta situatie la fel de neplacuta este faptul ca angajatii respectivi iti vor cere o marire de salariu, chiar o dublare uneori pentru ca si ei presteaza mai multe tipuri de servicii.

Partea cea mai neplacuta este faptul ca atunci cand alegi sa iti platesti mai bine echipa, dublezi salariile si iti tii angajatii de la suport multumiti, chatul tot nu va functiona corect pentru ca nu ai suficient personal, deci nu ai obtinut niciun avantaj.

Pentru a anagaja noi persoane trebuie sa te ocupi de training si sa le acorzi o perioada de cel putin o luna pentru a descoperi modul in care chatul functioneaza si cum sa interactioneze cu clientii, deci mai pierzi o luna, in care ai toata echipa stresata si nervoasa si in care pierzi si banii de salarii, pentru ca toata aceasta activitate nu iti aduce niciun beneficiu.

De aceea serviciile de live support profesionale sunt cea mai buna idee pentru tine atunci cand vrei sa oferi totul clientilor tai.

0 Shares:
You May Also Like