In momentul in care vad Ahrefs shared account sunt foarte multe persoane care aleg sa foloseasca alte instrumente evitandu-l pe acesta, ceea ce este complet gresit. Iata cum te poate ajuta Ahrefs sa faci campanii online de succes.

Deci, cum estimezi „potentialul total de trafic de cautare” pentru cuvantul cheie vizat?

Usor. Utilizeaza raportul „Prezentare generala SERP ” din Exploratorul de cuvinte cheie de la Ahrefs  pentru a verifica traficul estimat lunar de cautare organica in paginile de top curente:

Retine ca acest raport arata traficul total estimat al fiecarei pagini din tara selectata. Pentru estimari globale de trafic, apasati butonul de langa adresa URL: estimarile traficului global.

Raportul „Prezentare generala a SERP” este integrat in majoritatea instrumentelor noastre. Oriunde vezi un cuvant cheie in Ahrefs, ar trebui sa existe si un buton „SERP” care iti permite sa analizezi paginile de top.

Pentru a ajuta la perfectionare, pentru ca  volumele de cautare pot fi inselatoare, comparati cautarile lunare pentru aceste doua cuvinte cheie cu traficul estimat cu paginile de top.

Consultati cresterea (sau declinul) generat de backlink in timp

Datorita investitiei noastre continue in tehnologia si infrastructura de crawling web, Ahrefs este singurul instrument de actualizare a graficelor de backlink zilnic.

Vedeti care subfoldere atrag cel mai mult trafic organic pentru concurentii dvs.

Raportul „Subfolderele de top” din Exploratorul de site  va ajuta sa intelegeti mai bine structura site-ului concurentilor dvs., precum si sectiunile site-ului lor care genereaza cel mai mult trafic de cautare dintr-o anumita tara. Daca site-ul dvs. primeste mult trafic international, o alta caracteristica unica in Ahrefs este posibilitatea de a merge dincolo de o tara si de a vedea principalele subfoldere pentru traficul global.

Consultati Distributiile de clicuri pentru cuvinte cheie individuale

Intelepciunea conventionala ne spune ca aproximativ 30% din clicuri se duc la rezultatul de top, 15% la pagina in pozitia nr. 2 si asa mai departe. Dar aceste numere sunt inselatoare, deoarece sunt medii. In realitate, fiecare cuvant cheie are o curba CTR unica .

Deoarece la Ahrefs procesam cantitati mari de date clickstream, putem calcula si arata acest lucru pentru majoritatea cuvintelor cheie.

Trebuie doar sa introduceti intrebarea in Exploratorul de cuvinte cheie, apoi sa accesati raportul „Distributie trafic pe pagini”.

Luati un cuvant cheie precum „asigurare”, care are un volum lunar de cautare de 196.000 in SUA . Modelul conventional CTR sugereaza ca pagina de top-top ar trebui sa obtina aproximativ 60.000 (~ 30%) clicuri de la acest cuvant cheie.

Aici, clicurile sunt distribuite in mod uniform in toate rezultatele de top, ceea ce inseamna ca trebuie sa existe trafic chiar si pe pozitia 10. Retineti ca avem in vedere si clicurile pierdute in anunturile platite, motiv pentru care numarul total de trafic este mai mic decat va asteptati.

Inainte de a urmari un anumit cuvant cheie, asigurati-va ca investigati luptele care au avut loc printre rezultatele de cautare de top din ultimii ani.

Utilizati Wayback Machine  pentru a monitoriza modificarile pe paginile care s-au aratat brusc in partea de sus. De exemplu, motivul pentru care verificatorul nostru de backlink gratuit a urcat atat de repede pe primul loc este ca l-am schimbat de la o „pagina de functii” la un instrument gratuit.

 

0 Shares:
You May Also Like