Vreti sa invatati cea mai buna strategie SEO pentru 2022? Nu ne dam inapoi de la nimic in acest ghid punctual pentru ca site-ul dvs. sa obtina un loc de top in paginile cu rezultatele motorului de cautare!

Aveti o strategie SEO pentru acest an? Dar pentru urmatorul?

Vrem sa ne asiguram ca aveti cele mai bune informatii disponibile despre ceea ce functioneaza in prezent in lumea SEO.

Ne bazam pe toata experienta noastra urmarind mii de comenzi, site-uri si studii de caz in aceasta postare. Strategia SEO prezentata aici a generat milioane de dolari online.

Inainte de a incepe, dorim sa va oferim un context in asa fel incat sa puteti crea o strategie corecta.

O multime de oameni arunca la intamplare backlinkuri pe un site si se intreaba de ce nu functioneaza. Prin crearea unei strategii solide si adoptarea unei abordari holistice a SEO, nu numai ca veti obtine mai mult trafic, dar veti obtine si mai multe oportunitati si vanzari.

Sa trecem la subiect…

Cum se claseaza in Google ACUM: Factorii de clasare a motorului de cautare

Industria SEO este ciudata. Am auzit de un milion de ori de la expertii SEO ca este cam greu sa tii pasul cu industria, deoarece se schimba atat de rapid – Si intr-o oarecare masura, da, se schimba. Exista o multime de actualizari Google in fiecare an (vom vorbi despre toate).

Dar factorii care au INTR-ADEVAR ca rezultat pozitii bune in cautarea organica astazi sunt in mare parte aceleasi ca in ultimii 10 ani: Linkuri si Continut.

Vezi mai jos un studiu realizat de Ahrefs care arata factorii corelati paginilor web in cadrul ordonarii rezultatelor cautarii in lista facuta de motorul de cautare.

LINKURILE sunt INCA factorul de conducere

Este evident ca LINKURILE sunt INCA factorul numarul #1 din spatele clasamentului.

Deci, referitor la toata discutia despre modul in care se schimba SEO, se dovedeste ca elementele de baza sunt inca acolo. Si avem DATE pentru a demonstra asta – Nu ne bazam pe teorie aici, ne uitam la ceea ce se intampla cu adevarat in rezultatele cautarii.

Acestea fiind spuse, vrem sa ne pregatim pentru viitor:

In ultimii ani, am vazut ca Google a pus un accent deosebit pe incercarea de a intelege continutul, intentia de cautare si subiectele concrete.

Cu algoritmul lor Hummingbird, au incercat sa inteleaga conexiunea dintre entitati, subiecte, subtopicuri si sinonime.

Scopul Google este de a potrivi o interogare a utilizatorului la un raspuns. Asadar, daca Google poate evalua un document bazat pe probabilitatea ca acesta sa răspunda la intrebarea / interogarea utilizatorului, atunci au un nou mod de clasare a documentelor.

Acesta este motivul pentru care acum nu se concentreaza doar pe „mecanismul de vot” (link-uri), ci si pe continutul real al paginii.

Cea mai buna strategie SEO: intentia de cautare

Motoarele de cautare devin mai inteligente. Ele nu analizeaza cautarile unui cuvant cheie in functie de cuvinte cheie, ci analizeaza intentia din spatele cautarii si inteleg ca unele cautari au aceeasi intentie.

Acesta este motivul pentru care nu mai este necesar sa creati pagini diferite pentru fiecare cuvant cheie, ci sa va concentrati pe construirea de pagini pe baza subiectelor.

De exemplu, vechea optimizare pentru motorul de cautare obisnuia sa creeze pagini pentru fiecare cuvant cheie: guest post service, guest packages, guest blog post packages, etc.

Acum Google intelege ca acestea inseamna acelasi lucru, deci puteti crea doar o pagina, iar pagina dvs va aparea in rezultatele motorului de cautare pentru o multime de variatii, la fel cum fac si altii:

Intentia de cautare

Acesta este motivul pentru care paginile cu continut mai lung tind sa ocupe un loc mai bun in rezultatele cautarii – Exista sanse mai mari ca pagina sa explice pe deplin raspunsul la intrebarea utilizatorului:

paginile cu continut mai lung tind sa ocupe un loc mai bun in rezultatele cautarii

In general, cel mai bun mod de a ocupa un loc cat mai bun in pagina cu rezultate Google este sa deveniti o autoritate în nisa dvs. Cand faceti acest lucru, Google va „debloca portile incuiate” ale traficului.

Deci, ce este o autoritate in ochii motorului de cautare Google? Aveti nevoie de ceea ce numim „Treimea autoritatii”:

  1. Profunzimea subiectului

Construiti articole lungi care raspund pe deplin la oricare dintre intrebarile pe care le-ar avea un utilizator despre subiectul respectiv.

  1. Spectru larg de subiecte

Creati o multime de articole pe site-ul dvs. web ca raspunsuri la toate tipurile de intrebari pe care le au clientii.

  1. Linkuri cu de autoritate:

Linkurile sunt inca cel mai mare factor de ranking, dar calitatea este mult mai importanta decat era pana acum. SEO implica planuri pe termen lung, asa ca va recomandam sa va concentrati pe obtinerea de link-uri de calitate catre site-ul dvs.

Combinand aceste 3 lucruri, veti observa cresteri masive ale traficului dvs., la fel ca si in cazul HOTH X.

Cea mai buna strategie SEO pentru 2021: ce trebuie sa stiti pentru a obtine succesul SEO?

In trecut, SEO era foarte concentrat pe 2 lucruri: cuvintele cheie si clasamentul.

„Daca ma situez numarul 1 pentru cuvintele cheie ale produsului meu, atunci castig. Daca nu, atunci pierd.”

Aceasta este o perspectiva cu adevarat scurta a SEO si nu este modul in care functioneaza cu adevarat SEO astazi. Daca aveti aceasta gandire de moda veche, va veti indrepta doar catre esec.

Daca linkurile sunt cel mai mare factor de ranking, va fi greu sa aveti succes, deoarece NIMENI nu vrea sa creeze un link catre paginile dvs. de produs. Va fi dificil sa obtineti echitatea de linkuri catre site-ul dvs. daca nu aveti nimic interesant catre care sa se creeze o legatura.

Cea mai buna strategie SEO: fii in pas cu timpul tau!

Noul SEO este mai mult despre trafic (in loc de clasament) si subiecte (in loc de cuvinte cheie).

Tine cont de calatoria clientilor – ceea ce inseamna ca, desi este excelent sa-ti clasifici paginile de produse pentru cuvintele cheie ale ciclului de cumparator final, MAJORITATEA traficului reprezinta de fapt cuvinte cheie pentru ciclul mediu sau incepator; Cuvinte cheie pe care oamenii le cauta inainte de a fi gata sa cumpere (practic, intrebarile pe care clientii dvs. le pun in fiecare zi).

Asadar, atunci cand creeati acel continut de calitate, captati mai mult trafic, va pozitionati ca o autoritate pentru a construi o relatie de incredere cu publicul dvs., astfel incat sa puteti FACE MAI MULTI BANI!

Exact asta isi propune sa faca acest plan si, daca il urmati, veti vedea castiguri masive in ceea ce priveste traficul, clientii si vanzarile.

OK, am vorbit destul despre contextul din spatele sau, care sunt pasii actionabili / planul SEO pentru a obtine mai mult trafic de la Google?

Iata ce trebuie sa faceti:

Inainte de a incepe campania dvs. SEO:

Ne place sa incepem cu un audit rapid pe site-ul dvs. pentru a vedea daca exista probleme fundamentale. Nu ai vrea sa-ti construiesti castelul pe nisip.

Daca site-ul dvs. web a scazut in trecut, verificati si vedeti daca aveti penalități prin Webmaster Tools, analitice (scaderi bruste ale traficului) etc.

Un instrument excelent pe care il utilizam este acest verificator Google care va potrivi un grafic SEMRush al traficului dvs. la toate actualizarile majore Google. Puteti vedea cu usurinta daca au existat scaderi majore ale traficului in acelasi timp in care a aparut o actualizare care poate semnala ceea ce poate fi necesar sa remediati.

Unele penalitati sunt mai greu de recuperat decat altele. NU petreceți mult timp incercand sa recuperati un site condamnat, deoarece unele nu se vor mai recupera indiferent ce faceti. Consultati Ultimate Guide To Google History, comparati datele dvs. si consultati studiile noastre de caz privind recuperarea penalitatilor pentru Penguin sau Panda. Urmati instructiunile, construiti un nou site intre timp, sau ambele.

Acum, acestea fiind spuse, iata planul pentru a incepe:

  1. Definiti-va publicul tinta: pe cine doriti sa atrageti?

Inainte de orice campanie de marketing, trebuie sa va definiti publicul tinta.

Probabil ca aveti cativa clienti buni care va ofera o multime de bani, nu cer prea multe si, in general, sunt usor de abordat.

Exista alti clienti care sunt o adevarata pacoste si cer un milion de lucruri, sunt complicati si, in general, va fac viata un iad.

Puteti vinde ambelor categorii, dar doriti acest lucru? Probabil ca nu. Pariez ca veti alege 1 client bun in detrimentul a 10 clienti răi.

Asadar, definirea categoriei de clienti va va ajuta sa determinati pentru ce cuvinte cheie doriti ca pagina dvs sa apara in pagina rezultatelor cautarii, dar si ce fel de continut doriti sa creati.

Intelegerea publicului va va ajuta sa generati o multime de idei pentru ranking. Ascultati-va clientii, ascultati-va piata.

Cand construim continut, ne gandim la ce-i impiedica pe clienti sa ne cumpere serviciile si analizam problema din orice unghi.

De exemplu:

Clientii vin la noi si ne spun: „Nu sunt inca pregatit sa cumpar, vreau sa fac o strategie SEO” – Deci BOOM, am scris acest articol care spune „Iata strategia SEO pe care ar trebui sa o urmati!”

Apoi spun: „OK am strategia, dar nu stiu ce cuvinte cheie sa vizez?”

Apoi spun: „OK, dar cum pot ramane in siguranta daca construiesc legaturi?”

Acest lucru se intampla mereu, iar noi continuam sa raspundem la intrebarile lor. Facand acest lucru, cream autoritate si incredere, asa ca atunci cand sunt pregatiti sa cumpere, avem deja o relatie cu ei.

Intelegand piata-tinta, puteti sa raspundeti la intrebarile lor si sa-i ajutati sa-si rezolve problemele – si veti face, la randul dvs., mai multi bani.

Dupa ce intelegeti pe cine veti targeta, atunci este timpul sa gasiti cateva cuvinte cheie pe care sa le targetati!

  1. Cercetarea cuvintelor cheie: cum sa gasiti sute de cuvinte cheie grozave

Cercetarea de cuvinte cheie nu trebuie sa fie grea – de fapt este foarte usoara!

Puteti imparti cuvintele cheie in 2 grupe:

  1. Cuvinte cheie pe care le targetati deja;
  2. Cuvinte cheie pe care nu le targetati deja.

Profitati de cuvintele cheie „populare” pentru castiguri rapide!

Pentru a obtine castiguri usoare in SEO, puteti utiliza instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, ca ale noastre, pentru a gasi cuvinte cheie cu un volum bun de căutare pentru care va clasificati la locul 4 sau mai jos (inclusiv pagina 2 din Google). Google va vede deja ca fiind relevant pentru acesti termeni, nu faceti decat sa va incadrati in top 3 pentru ei.

Prin optimizarea acestor pagini si trimiterea mai multor link-uri catre ele, puteti imbunatati pozitia in clasamentul rezultatelor cautarii mult mai repede decat un cuvant cheie cu totul nou.

Utilizati instrumentul nostru pentru a identifica pentru ce cuvinte cheie doriti sa aparati in rezultatele cautarii si pentru a le targeta pe acestea drept castigatoare mai intai.

Gasiti toate cuvintele cheie ale competitorilor dvs. cu o analiza a diferentelor de continut

Apoi, trebuie sa aflati cuvinte cheie pe care NU le vizati inca si puteti face acest lucru printr-un lucru numit analiza a diferentelor competitive.

Practic, doriti sa gasiti toate site-urile web ale concurentului. Puteti utiliza atat concurenti directi (concurenti care vand exact aceleasi produse ca si dvs.), precum si concurenti indirecti (alte companii din industria dvs. care nu vand aceleasi produse, dar au aceeasi audienta).

Dupa ce ati intocmit o lista cu toti acesti concurenti, intocmiti o lista cu toate cuvintele cheie pentru care ei apar in clasamentul rezultatelor cautarii si apoi excludeti-le pe cele pentru care dvs apareti in clasamentul rezultatelor cautarii.

Acum veti avea o lista de cuvinte cheie pentru a viza si a crea continut de calitate (cum ar fi postarile de pe blog)!

Veti dori sa le aplicati unele filtre, cum ar fi excluderea cuvintelor cheie cu dificultati foarte mari (cu exceptia cazului in care aveti un domeniu foarte puternic), asigurati-va ca au un volum de cautare bun si plasati CPC> $ 1 pentru a exclude cuvintele cheie inutile.

Iata, acum aveti cuvinte cheie foarte valoroase care merita sa fie targetate! Acum trebuie sa optimizati continutul curent pentru acele cuvinte cheie sau sa creati continut nou!

Nu va fie teama sa utilizati cuvinte cheie cu coada lunga – acestea au deseori o concentrare mai mare si au o rata mai mare de conversie!

  1. Optimizare SEO pe pagina

In continuare, va trebui sa creeati de fapt continutul si sa va asigurati ca paginile dvs web sunt optimizate.

Optimizati-va meta tag-urile: etichete de titlu, descrieri meta, URL, etichete antet, imagini si multe altele.

Consultati ghidul nostru de optimizare onpage.

Aici, ar trebui sa va concentrati pe crearea de continut aprofundat (ceea ce motorului Google ii place sa vada) care sa raspunda la intrebarile utilizatorilor. Concentrati-va pe crearea de continut lung de peste 1000 de cuvinte.

Ar trebui sa aveti o lista uriasa de cuvinte cheie din cercetarile anterioare de cuvinte cheie. Creeati continut concentrat pe acele cuvinte cheie si adaugati link-uri interne la acel continut.

Semnale de experienta ale utilizatorului

De asemenea, veti dori sa va asigurati ca pagina dvs. este usor de navigat si de a oferi utilizatorului ceea ce cauta. Aruncati o privire clasament si incercati sa modelati asta in ceea ce priveste continutul, designul etc.

Daca utilizatorii ajung pe pagina dvs. si revin imediat la SERP-uri (pagina cu rezultatele motorului de cautare), acesta este un semnal al experientei negative a utilizatorului. Vreti sa va asigurati ca oamenii raman pe paginile dvs si continua pe site-ul dvs.

Strategia de marketing a continutului

Atunci cand creati continut care ajuta clientii tinta la problemele si intrebarile lor, in mod esential, ii atrageti dvs. Acest proces se numeste marketing de intrare si va va aduce mai multe oportunitati.

Ca o nota, puteti, de asemenea, sa promovati acest continut prin canale in afara SEO, precum e-mail, social media, sindicalizare de continut, anunturi platite etc.

Dupa ce ati creat continutul, atunci aveti nevoie de link-uri pentru a conduce clasamentul.

Descrierea optimizata a produsului

Daca aveti un site de comert electronic sau un magazin online, este esential sa aveti descrieri de produse optimizate pentru a clasifica si aduce trafic pe site-ul dvs.

Acest lucru va ajuta sa va separati de concurenti cu descrieri de produse unice, optimizate complet pentru fiecare produs inscris in magazinul dvs. online.

  1. Strategia de construire a linkurilor

Crearea de link-uri are uneori o reputatie proasta, insa daca va uitati la date, este intr-adevar factorul care influenteaza clasamentul.

Una dintre cele mai evidente probleme pe care majoritatea site-urilor o au este subestimarea numarului de linkuri de care au nevoie pentru a aparea in pagina cu rezultate.

In plus, multe site-uri pot fi penalizate pentru optimizarea excesiva a textului lor de ancora si crearea unui profil nenatural.

Asadar, atunci cand incepeti prima campanie de creare de linkuri, acesta este planul pe care vi-l propunem:

1) Incepeti cu brandingul / diversitatea:

Intrucat cea mai mare problema este ca site-urile sunt lovite de supra-optimizare, vrem sa incepem oferind site-ului dvs. diversitate din belsug. Folositi doar text ancora natural (https://www.yoursite.com, sau doar numele brandului drept cuvant cheie, etc.) si nu ancore cu potrivire exacta sau ancore comerciale.

Construiti-va proprietatile sociale precum Facebook, Twitter, Instagram sau orice altceva care se aplica nisei dvs.

Cand creati profiluri sociale, acest lucru arata ca sunteti o marca reala si veti primi atat linkuri de intrare, cat si semnale sociale in acelasi timp! Daca aveti nevoie de ajutor la inregistrarea profilurilor, o putem face pentru dvs. cu serviciul de inregistrare a profilurilor de socializare.

Cand creati continut pe site-ul dvs., postati-l pe acele proprietati sociale pentru a mentine fluxurile naturale si conturile sociale active.

Obtineti alte proprietati diversificate cu link-uri incluse in continut. Puteti construi proprietati de tip web 2.0 pentru aceasta si puteți utiliza un mix de cuvinte cheie, variante naturale si cuvinte cheie de competitie scazuta / variatii de coada lunga.

3) Treceti la linkurile de putere mare:

Dupa ce ati creat o baza substantiala, incepeti sa adaugati link-uri de inaltă putere, cu ancore cu potrivire exacta sau partiala.

Nu repetati niciodată aceeasi ancora de doua ori, ci treceti la ceva usor diferit de fiecare data.

O modalitate excelenta de a le obtine este de a face postari de tip guest posts  blogurile de autoritate. Iata o strategie excelenta de guest posting.

Uneori vedem site-uri care au o cantitate decentă de link-uri, dar inca nu apar in pagina cu rezultate ale motorului de cautare. Motivul e, de cele mai multe ori, ca nu au CALITATEA de link-uri de care au nevoie ca sa fie de incredere – nu au construit o multime de linkuri cu un grad ridicat de incredere. Daca este cazul, veti dori sa va concentrati pe obtinerea de link-uri de continut din publicatii de incredere.

Continuati sa adaugati aceste tipuri de legaturi luna dupa luna, schimband ancorele de fiecare data cu diferite cuvinte cheie cu coada lunga / variatii.

De asemenea, veti dori sa evitati aceste doua mari greseli pe care le vedem:

1) Proportiile textelor ancora:

Cea mai mare problema pe care o vedem este ca oamenii inca supra-optimizeaza textul de ancora.

Nu va mai faceti griji pentru proportiile textelor ancora, ci pur si simplu axati-va pe semnalele brandului, adresele URL goale, etc. Obtineti o multime de legaturi naturale si folositi  doar cateva ancore cu potrivire exacta. Vorbesc 95% + brand / gol si <5% potrivire exacta. Google nu va va penaliza niciodata pentru faptul ca aveti un portofoliu de link-uri prea diversificat.

 2) Nu renuntati prea curand:

A doua cea mai mare problema pe care o vedem este ca oamenii se opresc sau renunta la link building. Google are nevoie de timp pentru a va judeca site-ul. Poate dura saptamani dupa crearea de legaturi puternice pentru miscare, dar pe baza ratelor de respingere / ratei de clic, site-ul dvs. poate sa ocoleasca si sa se mentina in miscare timp de luni întregi.

Daca este blocat, nu va opriti si nu va intrebati de ce nu a functionat. Trebuie sa continuati construirea de linkuri diversificate. Clientii nostri care ocupa primele locuri clasamentul cu rezultatele cautarii desfasoara campanii de link-uri permanente, chiar si atunci cand le merge bine. Prea multi oameni esueaa in campaniile lor de SEO deoarece construiresc cateva legaturi si se opresc.

Pe masura ce creati link-uri si continut, veti dori sa urmariti cum functioneaza totul.

  1. Masurati-va rezultatele SEO

SEO cu siguranta necesita timp. Ar fi bine sa creati link-uri intr-o zi si sa vedeti rezultatele in ziua urmatoare, dar Google nu functioneaza asa. Asigurati-va, asadar, ca va stabiliti asteptarile ca aceasta este o strategie pe termen lung si nu va alarmati daca dureaza cateva luni pana sa vedeti rezultatele.

Va sugeram sa utilizati o combinatie de rapoarte de trafic din Google Analytics si urmarirea rankului cuvintelor cheie.

Fluctuatia este normala atunci cand faceti modificari, dar in timp veti observa cresteri ale traficului si poitiei in clasamentul rezultatelor cautarii urmand aceasta strategie.

Strategie suplimentara SEO pentru site-urile locale

Daca sunteti o afacere locala sau aveti locatii fizice , veti dori sa faceti cateva lucruri suplimentare. Intrucat interogarile SEO locale creeaza pachetul de harti, veti dori sa va asigurati ca apareti acolo. Iata cum:

1) Configurati o pagina de afaceri Google:

Configurati-va corect pagina Google My Business Page, astfel incat sa va puteti incadra in pachetul de 3.

2) Referinte de audit:

Acesta este primul lucru care va va mentine in cautarile locale. Asigurati-va ca faceti intotdeauna o citare a auditului local inainte de a face ceva. Acest lucru va va spune, de asemenea, ce citari va lipsesc. Curatati si reparati referintele locale, daca este necesar.

3) Construiti referinte si linkuri:

Obtineti referintele si linkurile locale pe care concurentii dvs. de top le au de pe site-urile din industrie si directoarele ego. Continuati sa construiti pana va zdrobiti concurenta.

Concluzie

Puteti vedea cat de eficienta poate fi o strategie SEO bine planuita daca luati in considerare toate aceste lucruri. Cea mai buna strategie SEO este cea care da rezultatele dorite de fiecare in parte.

Urmarind acest plan, veti avea un succes masiv. Acest proces detaliat si minutios este exact acelasi pe care il utilizăm pentru serviciul nostru SEO gestionat la DanBradu.com. Cu noi, obtineti propriul dvs. manager de campanie, care va fi in esenta consultantul dvs. personal SEO!

Ca de obicei, daca aveti nevoie de ajutor, va rugam sa ne contactati!

0 Shares:
You May Also Like